Selasa, April 5

Zaman Kegelapan UTM Skudai

Semalam aku godek-godek hard disc lalingku, sekali terjumpa satu folder 'zaman kegelapan' uish..very the seram jek bunyiknya. then aku pun terjahlah nak tengok zaman apa yang gelap sangat tu? lorrr.. rupa-rupanya semua gambo-gambo die and member-member TeeGeenya waktu study kat UTM Skudai dulu. gelak sorang-sorang aku belek gambo memasing and aku rasa memang very the zaman kegelapanlah, sebabnya boleh tengok gambo kat bawah ni..



Very the sweetnya laling posing? ala-ala dalam filem kuch kuch hota hai, haha.. sorry ye laling, i berminatlah nak pampangkan gambo u ni, lagipun orang tak kenal u kot. sebab jauh benor bezanya dulu dan kini, hehe.. aku rasa yang takde beza langsung si Fahmi sorang jek kot, maintain benor. ntah apalah yang die makan untuk awet muda gaknya.. ahakssss...emm..macam tak puas je satu gambo kan? layan lagi satu ni lah.. (haha...lari!!!)



DONE!




8 ulasan:

juanita berkata...

Omel la unkel ujang

Nur Hanani berkata...

oh, saya pun x-UTM..sama fakuliti lak tu..ni senior saya rasanya.. saya batch 98.. hahahha macam ada yang kenal...lariiiii :)

Jom baca ni: Dimanakah kejujuran? Kikis sikap berbohong sejak kecil..

madammondoq berkata...

to junita : blom tgok ungkel mabel lagi..hehe..

to nur hanani : yang mana satu yg u kenal tu dear? :)

keon berkata...

saya kenal itu nani

ujanggmondoq berkata...

omelnye janggut abg ujengg....kihkih...ala nani...mane tak kenal...kitorang kan sekelas math dewa dewa...haha

Qaseh Dalia berkata...

hehe jamang mude

Wada berkata...

math yg ulang x berapa kali kakakakaka

ujanggmondoq berkata...

ko jangan wada...kitorang bukan ulang...cume mcm tak puas amik skali...rasa mcm nak ambik lagi...hahah