Isnin, April 4

Mr. OGAWA, Welcome To Our Family

Akhirnya tercapai jugak antara wishlist aku nak dapatkan tukang urut 24 jam di rumah. yahoo.. sekarang kat opis dah tak sabo-sabo nak balik umah, tak sabo nak soh pakcik Ogawa ni urutkan. pasni, kalo laling i  mengeluh sakit-sakit belakang ke.. dengan pantasnya i panggil pakcik Ogawa datang memberikan khidmat.. hehe.. very the senang kan? so ni lah antara 2 bende yang aku sambor dekat Tesco Nilai yang baru bukak tu.. (hampeh..pi sana konon nak jalan-jalan, akhirnya melaburkan duitku..)






Memang aku nak cari yang very the senang nak angkut-angkut macam ni. takmo yang kerusi beso tu, sebab dok terperap je kat umah. yang macam kat atas ni boleh di angkut ke mana sahaja. yerlah, every weekend kan aku berangkut balik umah MIL aku, so leh arr angkut sekali kan? untuk kegunaan bersama :) lagi bestnya yang urut badan tu boleh guna kat dalam kete, wah!!! very the intresting. kalo jalan jauh tu leh arr drive sambil pakcik Ogawa ni urutkan badan. so sesapa yang berminat? silalah serbu Ogawa sekarang!! sebab tengah sale ni!!!

DONE!




1 ulasan:

Nur Hanani berkata...

Macam best gak. Eh, Tesco Nilai dengan rumah saya 5 minit je..boleh usha-usha ni.. :)

Jom baca ni: Ruangan "Cantik dan Sihat bersama Dr. Rushmini Maris Ismail"..
Jom baca ni: SK-II Beauty Skin Care Pitera Products..